کاندوم ایکس دریم مدل Spiral

از {{model.count}}
65,250
53,650 تومان
18%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاندوم فضایی چرخشی ایکس دریم مدل Spiral یکی از بهترین کاندوم های دارای خارهای درشت موجود در بازار است. کاندوم های فضایی برای افزایش لذت بانوان در رابطه جنسی و مخصوص آقایان طراحی شده اند. یعنی از نوع کاندوم های مردانه هستند. عمده افرادی که از این نوع کاندوم ها در ارتباط جنسی. خود. استفاده کرده اند رضایتی بیشتر حتی نسبت به عدم استفاده از کاندوم که هیچ مانعی میان آلت مردانه و واژن وجود ندارد اعلام کرده اند. در میان کاندوم های فضایی نوع .چرخشی یا مارپیچی آن که به اسپیرال هم معروف است، علاوه بر کارکرد عمومی کاندوم یعنی جلوگیری از بارداری ناخواسته و بیماری های مقاربتی، به دلیل شکل ساختاری خود بسیار پرطرفدار است.

کاندوم فضایی چرخشی ایکس دریم مدل Spiral چیست؟ تحریک نقطه جی، منجر به رخ دادن زودتر ارگاسم و افزایش چشمگیر. لذت بانوان در رابطه می‌شود، از طرفی دیگری مردی که همسرش را به لذت جنسی و  ارگاسم برساند، از طرف همسرش رضایت زیادی را جذب کرده و همین باعث افزایش  اعتماد به نفس و قوای جنسی مرد می‌شود.

از انواع کاندوم های موجود در سطح لوازم بهداشت جنسی، کاندوم فضایی های ایکس دریم شهرت خاص خود را دارند. سری Spiral یا همان چرخشی .به دلیل طراحی خار های درشت چرخشی و نرم از جنس لاتکس، به تحریک چندین برابری بانوان .کمک به سزایی می کند. بنابراین اگر تا به حال از این سری استفاده نکردید، پیشنهاد می‌شود .حتما یکبار به صورت آزمایشی از این مدل بهره ببرید تا تاثیر آن را حس کنید .و یک لذت دو طرفه را پشت سر بگذارید.

کاندوم ایکس دریم

کاندوم فضایی چرخشی یا اسپیرال دارای شاخک های بسیار بلندی هستند که از قسمت نوک کاندوم به اندازه چند .سانتی  متر اول کاندوم که متناسب با طول متوسط واژن است، به سمت پایین دور بدنه  اصلی پیچ و تاب خورده و به طرف پایین کشیده شده اند. این نوع کاندوم ها بیش  از ۲۰ سال است که اختراع شده اند و از محبوبیت خاصی میان زوج ها برخوردار  هستند. این  نوع کاندوم های فضایی، به دلیل اندازه و نحوه قرار گیری  برجستگی های از جنس لاتکس .بسیار نرم  روی آن، که اندازه آن ها حدود ۱ سانتی متر است، به سادگی خانم هایی را که  تاکنون تجربه اوج لذت جنسی یعنی ارگاسم را نداشته اند ارضا میکند.

دلیل اصلی این کاربرد بسیار عالی و تبدیل این نوع کاندوم به یک گزینه  طلایی بویژه برای زوجین میانسال که به دنبال تجربه های جدید جنسی در رابطه  خود هستند و همین طور بدلیل امکان ایجاد گشادی واژن در بانوان، این نوع  کاندوم گزینه بسیار مناسبی بوده و به خاطر وجود برجستگی های بسیار بلند. آن به راحتی اعصاب ناحیه دیواره واژن و نقطه جی بانوان را تحریک میکند. با  افزایش رضایت جنسی بانوان در رابطه اعتماد به نفس آقایان افزایش یافته و  به دنبال آن تمایل به رابطه جنسی بیشتر میشود.

کاندوم فضایی چرخشی دارای مخزن ذخیره منی و همین طور ماده روان کننده  برای افزایش لذت جنسی و از بین بردن امکان ایجاد مشکل هنگام استفاده از این  کاندوم است.

جنس
لاتکس
کشور مبدا برند
ایران
ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسی
خار درشت
خاردار
فضایی
سایر توضیحات
دارای خارهای درشت و برجسته مارپیچی بر روی سطح کاندوم
تحریک G-Spot در بانوان
بدنه ای بسیار چرب برای حرکت آسان و بدون درد
لاتکس با کیفیت با نوک ذخیره

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...