ژل جمع کننده Tringle پاورمن دلتازکس | 65 میلی‌لیتر

PowerMan Delta Zex Tingle Gel 65 ml

از {{model.count}}
56,550
53,650 تومان
6%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ژل تنگ کننده پاورمن (ژل جمع کننده) که با نام ژل تنگ کننده انار هم شناخته می شود، با داشتن عصاره انار، باعث تنگ شدن واژن می شود. عصاره انار، مهمترین آنتی اکسیدان ها، پتاسیم و ویتامین C و همچنین ویتامین های گروه B مثل اسید فولیک و نیاسین و مواد معدنی مانند فسفر ،منیزیم، روی و پتاسیم است. عصاره انار، یکی از غنی ترین منابع پنی فنل هاست که گروهی از آنتی اکسیدان های قوی هستند. هدف آنتی اکسیدان ها، کند کردن یا جلوگیری از صدمه سلولی است که توسط علل مختلف استرس زا حادث می شوند، مانند سیگار و دخانیات، آلودگی هوا، استرس های روحی و سموم مختلفی که به صورت روزمره خواسته و ناخواسته با آنها مواجه هستیم. فواید دارویی انار توسط پزشکان مورد تایید قرار گرفته و در طب سنتی از آن به عنوان داروی جمع کننده پوستاستفاده (قابض) ، ضد التهاب ، آنتی باکتریال استفاده می شود.

عصاره انار، به واسطه داشتن مواد آنتی اکسیدانی و الاژیک اسید از بروز سرطان جلوگیری کرده و رشد تومورهای سرطانی را کند میکند. لوبریکانت آمیزشی جمع کننده با پایه آب پاورمن ، محتوی عصاره طبیعی انار می باشد. این محصول باعث افزایش جریان خون ، افزایش نرمی ،ارتجاع پذیری و افزایش رطوبت مخاط واژینال می شود و به دلیل خاصیت قابض بودن انار تحریک پذیری ناحیه واژینال را از طریق جمع شدن عضلات و رباط های حمایت کننده واژینال، افزایش می دهد. به علت وجود عصاره طبیعی انار، دارای خاصیت ضد عفونی و آنتی باکتریال و خوشبو کنندگی محیط واژینال می باشد و با pH متعادل باعث ایجاد طراوت و لطافت در ناحیه واژینال می گرد.

مشخصات
کشور سازنده : ایران
شرکت سازنده : دلتا دارو
گروه : بهداشتی
نوع محصول : جمع کننده، تنگ کننده
ابعاد : 65 میلی
جنسیت مصرف کننده : بانوان
محدودیت سنی : 18سال
مجوز سازمان غذا و دارو : دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...