پد کامفواستریپ ، بهترین روش درمان درد عضلانی با تکنولوژی UIC

پد کامفواستریپ COMFO STRIP

از {{model.count}}
2,352,300
2,145,050 تومان
9%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کامفواستریپ  (Comfostrip) یکی از بهترین راه‌های درمان و تسکین انواع دردهای عضلانی  بشمار می آید. این پد با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و بکارگیری از روش  درمانی جدید UIC تراپی به راحتی به لایه های عمقی عضلات نفوذ میکند و با  افزایش خونرسانی و گرمادرمانی به انتقال بهتر اکسیژن در رگها کمک می کند که  در نتیجه باعث کاهش التهاب و تورم و درد در ناحیه آسیب دیده می شود.

همیشه دردهای عضلانی  ناشی از گرفتگی و آسیب  به علت کار کشیدن از عضلات حاصل نمی‌شود در برخی  موارد بیماری‌های ژنتیکی و زمینه ای نیز باعث بوجود آمدن این دردها می  شوند. بیماری‌هایی که منجر به دردهای عضلانی می‌شوند و میتوان برای تسکین  دردهای عضلانی ناشی از آنها از  پد کامفواستریپ استفاده کنیم عبارت اند از:

     سندرم تونل کارپال

     استئوآرتریت و آرتریت روماتوئید

     درد و سفتی زانو

     گردن درد مزمن

     کمردرد مزمن 

    درد عضلانی

     التهاب تاندون (آرنج تنیس بازان، التهاب تاندون آشیل و غیره) 

    نوروپاتی دیابتی

     سیاتیک

     آرتروز

     اسپاسم

     تسکین درد عصب

     درد ناشی از دویدن

     پیچ خوردگی عضله

اگر بخواهیم به صورت خلاصه عملکرد پد کامفواستریپ را توصیف کنیم، می‌توانیم  به موارد زیر اشاره داشته باشیم:     تقویت عضلات

     بهبود گردش خون

     کاهش ورم و تورم

     تسکین درد

     افزایش جریان خون و تسریع بهبودی

     بهبود مشکلات خواب

     کاهش استفاده از مسکن‌ها

     افزایش عملکرد اندام

 استفاده از پد  کامفواستریپ بسیار آسان است. هر شخصی می‌تواند این پد را روزانه به مدت یک  ساعت در اندامی که درد را احساس می‌کند قرار دهد. پس از استفاده در کوتاه  مدت، بیماران شاهد نتیجه شگفت‌آور پد کامفواستریپ خواهند بود. در حال حاضر بسیاری از کشورهای اروپایی از تکنولوژی درمانی UIC برای افزایش  دامنه حرکتی سطوح مفصلی، تسکین درد، از بین بردن چسبندگی، رفع انسداد  مفصل، بازیابی کامل حرکات و بدون درد استفاده می‌کنند. این تکنولوژی و  نتیجه فوق‌العاده آن در بهبودی سریع افراد، مورد توجه بسیار قرار گرفته  است.

برای رسیدن به نتایج  دلخواه در درمان توسط این پد عواملی تاثیر گذار هستند که در زیر به مهمترین  آنها اشاره شده است:     میزان شدت درد و بیماری     مدت زمان درگیری با عارضه یا درد     مدت زمان استفاده از پد کامفواستریپ  روند درمانی با توجه به موارد بیان شده ممکن است چند روز تا چند هفته زمان  بر باشد. اما در نهایت بیماران با توجه به شدت و نوع عارضه ای که به آن  دچار هستند به نتایج مطلوب خواهند رسید. باید توجه داشته باشیم که موعد  رسیدن به نتایج با در نظر گرفتن تفاوت در ناحیه آسیب دیدگی، نوع درد و  شاخصه‌های آن، مکانیسم کنترل و بازخورد بدنی هر شخص به درد می‌تواند  گوناگون باشد. اگر بخواهیم به صورت کلی به درمان با پد کامفواستریپ نگاهی داشته باشیم،  اولین علائم بهبودی بعد از چند بار استفاده بصورت متوالی و درست از این  محصول مشاهده می شود و در زمانی کوتاه روند بهبودی آغاز می شود.


پد کامفُواِستریپ چیست؟ پد کامفُواِستریپ فناوری جدیدی است برای تسکین و درمان انواع دردهای  عضلانی. این محصول یا استفاده از تکنولوژیهای روز دنیا(  UICتراپی) یا همان  درمان توسط امواج فراصوت و مادون قرمز به همراه ماساژ باعث کاهش التهاب،  افزایش خون‌رسانی و اکسیژن به بافت‌ها می شود. 


قیمت پد کامفُواِستریپ چقدر است؟ با توجه به فناوری استفاده شده در این محصول و کاربری آسان و قابل تنظیم  آن، در مقایسه با سایر روشهای درمانی همانند دارودرمانی، جراحی و  فیزیوتراپی قیمت و هزینه صرف شده برای این محصول بسیار بصرفه‌تر و ارزان‌تر  از سایر روش‌های درمان است.


 چگونه می‌توانیم پد کامفُواِستریپ اصلی را تهیه کنیم؟ این محصول ساخت شرکت زایسترونیک در آلمان است، اما خوشبختانه نمایندگی‌های  مجاز و رسمی در ایران برای عرضه این محصول موجود است. شما می‌توانید برای  جلوگیری از کلاهبرداری‌های اینترنتی، این محصول را از سایت‌های مجاز قابل  فروش و از نمایندگی اصلی آن در ایران تهیه کنید.

 عوارض استفاده از پد کامفُواِستریپ چیست؟ خوشبختانه در این محصول از امواجی استفاده شده است (فراصوت) که در  آزمایشگاه‌ها و سونوگرافی جنین استفاده می‌شود. پس می‌توان گفت این پد  اثرات بالینی جانبی در بر نخواهد داشت و کاملا ایمن هست. 

نحوه استفاده از پد کامفُواِستریپ چگونه است؟ یکی از مزیت‌هایی که این پد نسبت به سایر محصولات مشابه دارد نحوه استفاده و  کاربری آسان و قابل تنظیم آن است. شما می‌توانید با توجه به ناحیه درد،  محصول را در آن قرار دهید و از اثرات آرامبخش آن بهره‌مند شوید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...