مجموعه مراقبت از دندان کانفیدنت مدل OR4L

از {{model.count}}
268,250
261,000 تومان
3%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ست مسواک ایمپلنت کانفیدنت دارای برس نرمی بوده که از تحریک شدن لثه  جلوگیری می کند. پک بهداشتی کانفیدنت مدل Oral Care مناسب بزرگسالان با با  بسته بندی مسافرتی شامل: - یک عدد مسواک مدل شاین، مناسب لثه های حساس. -  یک عدد آینه تماما استیل جهت بررسی سلامت دندان. - یک عدد سوند تماما استیل  که مهم ترین ابزار معاینه دندان پزشکی است و برای معاینه دندان های پوسیده  (امتحان سلامت دندان)، جرم های دندانی و ... استفاده می شود. - یک عدد  درپوش با نشانگر زمان تعویض که در شروع استقاده درپوش را حداکثر روی سه ماه  آینده تنظیم کنید و در زمان فرا رسیدن موعد مقرر، مسواک خود را تعویض  نمایید.

کشور مبدا برند
ایران
میزان زبری برس
نرم
سایر مشخصات
- پک بهداشتی کانفیدنت مدل Oral Care مناسب بزرگسالان با با بسته بندی مسافرتی شامل: - یک عدد مسواک مدل شاین، مناسب لثه های حساس. - یک عدد آینه تماما استیل جهت بررسی سلامت دندان. - یک عدد سوند تماما استیل که مهم ترین ابزار معاینه دندان پزشکی است و برای معاینه دندان های پوسیده (امتحان سلامت دندان)، جرم های دندانی و ... استفاده می شود. - یک عدد درپوش با نشانگر زمان تعویض.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...