اسپری گرم کننده عضلات DEEP HEAT

اسپری گرم کننده عضلات DEEP HEAT

از {{model.count}}
139,200
137,750 تومان
2%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اسپری گرم مارک دیپ هیت مناسب برای تسکین آنی و فوری دردهای ناشی از ضرب  دیدگی، کبودی و گرفتگی، کوفتگی، کشیدگی عضلانی، رگ به رگ شدن، دردهای جزئی  مفاصل و کمردرد ساده می باشد. ارتفاع دیپ هیت 15 سانتیمتر و طول و عرض آن 6  سانتیمتر است همچنین وزن این اسپری 146 گرم می باشد.حجم  اسپری گرم دیپ هیت 150 میلی لیتر می باشد که برای چندین بار استفاده یک  حجم مناسب و استاندارد می باشد. این محصول با گرم کردن ناحیه مورد نظر بر  روی بدن باعث خون رسانی سریع به بافت های آسیب دیده می شود و همین مورد  باعث کم شدن حس درد می شود. این محصول بسیار مناسب برای استفاده ورزشکاران  می باشد تا به سرعت بعد از آسیب دیدگی با استفاده از این محصول بتوانند به  ورزش خود ادامه دهند.جمع بندی:اسپری  گرم دیپ هیت در مجموع با ابعاد و وزن مناسب به منظور کاهش درد در ناحیه  های آسیب دیده بدن به وسیله جریان سازی خون یک محصول مناسب جهت استفاده  برای همه مخصوصا ورزشکاران می باشد.

مشخصات
اسپری گرم Deep Heat برای مقاصدی همچون کاهش درد و ایجاد گرمایش سریع برای دردهای عضلانی، گرفتگی های عضلانی و کوفتگی قابل استفاده است.
ویژگیها:
مناسب ورزشکاران و یا مصارف عادی خانگی
گرفتگی کمر و سایر عضلات
کاهش دردای روماتیسمی
بازتوانی های پس از ضرب دیدگی و دیگر آسیبهای عضلانی
جذب سریع و ایجاد گرمای سریع
حجم: 200 میلی لیتر
ساخت کشور آمریکا
توجه:
ممنوعیت دسترسی و استفاده کودکان زیر 5 سال و یا زنان باردار
بلافاصله پس پارگیهای مویرگی در آسیب دیدگیهای عضلانی استفاده نشود. ابتدا در صورت خونریزی داخلی عضله سرمایش اعمال شود و در مراحل واپسین بازتوانی عضله استفاده شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...